Sunday, June 21, 2009

Holiday To Bali

18hb tu hari gi holiday kat bali...seronok gak laa jenjalan tempat orang...almaklum laa tak penah g bali memula tu takut gak laa sebab sekarang kan musim H1N1 but setelah membuat sedikit search kat internet so bali masih lagi clear dari wabak H1N1 so boleh laa pegi....dulu asal orang cakap bali jer mesti orang terpk pasal tempat yang cantik dgn pemandang laut,tempat mat salleh main surfing ye la kan sana ombak dia ya Allah besar nak mampus lagi tinggi dari aku...kalau time biasa jer dah tinggi camtu cuba bayang kan time tsunami tu mcm mana laa rupe ombak dia ek...bali ni pon terkenal ngan tempat ukiran patung patung tak kira laa dari batu ke kayu ke and satu lagi bali ni terkenal ngan tempat tempat mcm candi tu...tp sekarang ni kan bali lebih terkenal ngan tempat yang kena bom....alhamdulillah sekang ni dah tak der kot aktiviti bom bom ni...masa aku kat sana aku duk kat hotel Murcure kuta bali duduk kat suit penthouse lagi chewahh mcm orang honeymoon plak....bilik wah sangat laa cantik...hotel ni berdepan ngan pantai kuta yang terkenal tu so dari bilik tu bleh laa nampak pemandangan pantai kuta...so kat sini aku ada laa amik gambar masa pegi holiday tu almaklum laa sekarang ni ada hobi amik gambar aheheheh...so korang enjoy laa nengok gambar yang aku amik ni ek....sepanjang aku duk sana aku rasa sangat laa puas hati cuma kalau bab makan tu adeh payah betul nak cari yang halal sebab sana kan agama diorang kebanyakan nyer hindu so mmg nak cari makanan halal ni susah skit...


ermmm ni gambar masa baru sampai kat LCCT...sempat gak laa berpossing kejab :)

ni laa gambar permandangan kat atas hotel tempat aku duduk...utk pengetahuan semua gamba ni aku dah edit so mmg laa nampak mcm blur..hehe

ni plak gambar permandang masa petang kat depan pintu bilik suit aku tu...cantik sungguh ciptaan Illahi...
ni pon sama gambar di depan pintu suit aku tu tp time ni dah nak senja so sajer laa snap gambar sebab cantik nye Ya Allah tak terkata

ahaaa ni gambar kat pantai masa aku gi makan seafood tu sangat cantik pemandangan kat sini

0 comments:


Free Blogspot Templates by Isnaini Dot Com. Supported by Muscle Car Photos. Powered by Blogger